На підходах до Панамського каналу судна простоюють по 2 тижні через обмеження на транзит через посуху.

Про це пише ЦТС з посиланням на The Maritime Executive.

Наприкінці липня адміністрація каналу повідомила, що незважаючи на сезон дощів, що почався, обмеження щодо осадки і кількості транзитів суден збережуться в наступні кілька місяців.

За даними Splash, затримки суден під час проходу через канал становили на початок серпня 15-19 діб. Сервіс відстеження суден Vesselfinder показує черги понад 80 суден на обох кінцях каналу.

Максимальна дозволена осадка суден, що прямують через шлюзи Neopanamax, становить зараз 44 фути або 13,41 метра. Проектні параметри нових шлюзів, будівництво яких завершилося у 2016 році, передбачають пропуск суден з осадкою до 50 футів або 15,2 метра. Тобто нові обмеження означають скорочення припустимої осадки майже на 2 метри або на 12%.

Також для економії води кількість суден, що проходять через канал на добу, була обмежена 32 у порівнянні зі звичайними 36-38, тобто на 15%.

Шлюзи Панамського каналу наповнюються прісною водою з озера Гатун наново для пропуску кожного судна, і з введенням в експлуатацію нових шлюзів гостро постала проблема водопостачання каналу.

Нагадаємо, ЦТС писав, що низка судноплавних компаній запровадила надбавки до ставок на маршрутах, що проходять через Панамський канал, щоб компенсувати втрати від обмежень щодо завантаження суден. У тому числі Hapag-Lloyd з 1 червня ввів надбавку у розмірі 500 доларів за контейнер, у CMA CGM розмір надбавки становить 300 доларів за контейнер.