Судноплавна компанія Orient Overseas Container Line Ltd. (OOCL) оголосила про введення надбавки до ставки на баржові перевезення по Рейну. Надбавки застосовуються залежно від поточного рівня води відповідно до опублікованої тарифної сітки.

Про це пише ЦТС з посиланням на The Maritime Executive.

Зазвичай обмілення Рейна створює проблеми для судноплавства наприкінці літа та восени. Так, минулого року судноплавство на Рейні майже повністю припинилося у серпні.

Тим часом, судноплавна галузь також стикається з обмеженнями, пов'язаними з недостатнім водопостачанням нових великих шлюзів Панамського каналу.

З 24 травня суднам Neo-Panamax - найбільшим суднам, що проходять водним шляхом, - дозволена осадка до 44,5 футів (13,56 м) порівняно з вже обмеженими 45 футами (13, 71 м). Ще одне обмеження запроваджено з 30 травня - до 44 футів (13,41 м).

Низка перевізників уже запровадила надбавки до ставок на маршрутах, що проходять через канал, щоб компенсувати втрати від обмежень щодо завантаження суден. У тому числі Hapag-Lloyd з 1 червня ввів надбавку у розмірі 500 доларів за контейнер, у CMA CGM розмір надбавки становить 300 доларів за контейнер.