Перебої у світовій торгівлі через неможливість суден повноцінно використовувати Червоне море або Суецький канал для перевезень між Азією та Європою можуть тривати до наступного року.

Про це пише ЦТС з посиланням на Financial Times.

Виконавчий директор данської компанії AP Møller-Maersk Вінсент Клерк заявив, що немає жодних ознак послаблення напруженості після того, як напади повстанців-хуситів в Ємені змусили контейнерні судноплавні компанії перенаправляти свої судна в обхід мису Доброї Надії, що збільшило час і вартість транспортування товарів.

"Ситуація в Червоному морі не буде короткочасною, а триватиме щонайменше до другої половини року. Ми не дуже оптимістично налаштовані щодо того, що зможемо пройти через Суец найближчим часом", - зазначив він.

Витрати на контейнерні перевезення - основу світової торгівлі - різко зросли з початку атак Хуті в середині листопада, а збільшення часу доставки спричинило проблеми з ланцюгами поставок для роздрібних торговців і виробників.