Панамський канал через сильну посуху вводить обмеження на осадку суден. Найбільші судна мають знизити вагу своїх вантажів з 24 травня, додаткове обмеження набуде чинності з останніх чисел травня, пише ЦТС.
Деякі великі морські перевізники вже оголосили, що з 1 червня 2023 року вводять нові збори за товари, які надсилаються маршрутом, у відповідь на обмеження каналу.
Прогнозується, що до липня цього року рівень води в озері Гатун, найбільшому з двох озер, що живлять канал, досягне історичного мінімуму.
За словами офіційного представника каналу Октавіо Колінреса, з 24 травня суднам Neo-Panamax - найбільшим суднам, що проходять водним шляхом, - буде дозволена осадка до 44,5 футів (13,56 м) порівняно з вже обмеженими 45 футами (13, 71 м). Ще одне обмеження буде запроваджено з 30 травня - до 44 футів (13,41 м).
Зміна може призвести до зменшення вантажу на 40% деяких контейнеровозах.
Зазначається, що ці заходи можуть призвести до затримок та підвищення вартості товарів, що доставляються каналом, через шлюзи якого зазвичай проходить 5% річної світової морської торгівлі.
Серед користувачів Neo-Panamax Панамського каналу в квітні 2023 року контейнеровози склали 45% трафіку, за ними йдуть судна, що перевозять скраплений нафтовий газ, суховантаж і зріджений природний газ.