У Вінниці планують зібрати ще 10 енергоощадних низькопідлогових тролейбусів VinLine, а також придбати ще один тролейбус Solaris Trollino 12 з відкидним пандусом та спеціальну машину контактної мережі.
Про це пише ЦТС з посиланням на інформацію Вінницької міської ради.
"Сьогодні є запит на низькопідлогові тролейбуси, тому ми повинні оновлювати рухомий склад. Тим більше це актуально з екологічної точки зору, а також комфортності громадського транспорту. А тролейбуси з автономним ходом дозволять покращити транспортну мережу по приєднаним територіям", - зазначив міський голова Вінниці Сергій Моргунов.
Тролейбуси VinLine почали збирати у Вінниці ще у 2019 році, щоб замінити застарілий та енергозатратний громадський транспорт на енергоощадний та зручний. Ці тролейбуси безшумні, більш комфортні та безпечні для пасажирів, зручні для маломобільних груп населення. І, за словами водіїв - ефективніші і простіші в експлуатації.
"Такі тролейбуси енергоощадні. Вони економлять до 40% електроенергії порівняно зі старішим моделями. В сучасних умовах війни це важливо. Тому депутати прийняли рішення про закупівлю комплектуючих для збору тролейбусів VinLine. Якщо усі комплектуючі надійдуть швидко, фахівці Вінницької транспортної компанії планують їх зібрати до 2024 року", - йдеться в повідомленні міськради.
Частина цих тролейбусів, а саме - 5 матимуть автономний хід.
Також планують придбати ще один тролейбус Solaris Trollino 12. Наразі по місту курсує 20 таких тролейбусів. Вони також енергоощадні - споживають електроенергії на 30% менше за старі. Мають комфортний салон. А також - низьку підлогу, відкидний пандус, щоб ним було комфортно користуватись як людям, які користуються інвалідним візком, так і мамам з дитячими візочками.
"Ці тролейбуси дозволять покращити пасажироперевезення як у Вінниці, так і на приєднаних територіях", - зазначає директор департаменту транспорту та міської мобільності Андрій Сорокін.
Крім того, придбають й машину контактної мережі, яка дозволить оперативно ліквідовувати аварійні ситуації на лініях контактної мережі.
Читайте також Кардинальна реорганізація: Як розвивається громадський транспорт Вінниці