В управлінні залізничного транспорту Північного гірничо-збагачувального комбінату (Кривий Ріг), що входить до холдингу "Метінвест", створили новий цех, який забезпечуватиме утримання, поточні та капітальні ремонти колій, а також переукладання пересувних колій кар’єрів та відвалів.

Про це пише ЦТС з посиланням на Rail.insider.

Північний ГЗК має потужні видобувний і переробний комплекси, а також розгалужену виробничу інфраструктуру. Територією підприємства прокладена мережа колій, загальна протяжність яких становить майже 300 км, поєднаних між собою 496 стрілочними переводами. Цією інфраструктурою опікуватимуться співробітники новоствореного цеху поточного утримання та ремонту колій.

До складу цеху входить п’ять дільниць. Перша обслуговуватиме колії, які задіяні у вивезенні гірничої маси з Першотравневого кар’єру, друга виконуватиме ті ж роботи у Ганнівському, у зоні відповідальності третьої - утримання, поточні та капітальні ремонти колій цеху зовнішнього залізничного транспорту.

Експлуатацією та ремонтами колійної техніки займатиметься дільниця № 4. П’ята обслуговуватиме пристрої сигналізації, централізації та блокування для керування стрілочними переводами.

У планах цеху поточного утримання та ремонту колій на 2023 рік - підтримувати у робочому стані колійну мережу, капітально відремонтувати 2,1 км колій, п’ять комплектів стрілочних переводів, а також перебудувати 33 км пересувних колій у Першотравневому, Ганнівському кар’єрах та на відвалах.