Швейцарський виробник залізничного рухомого складу Stadler Rail розширює свою присутність у країнах Балтії. Литва стане другою країною регіону після Естонії, де експлуатуватимуться електропоїзди Flirt. Частина з них буде оснащена батареями, які дозволяють їздити неелектрифікованими ділянками без використання дизельного палива.
Як пише ЦТС, литовська державна залізнична компанія LTG Link уклала свій перший контракт зі Stadler Rail. Документ передбачає постачання до Литви 15 електропоїздів Flirt (обов’язковий обсяг) із можливістю збільшення замовлення на 39 додаткових поїздів, а саме: 13 електропоїздів Flirt Intercity, 15 батарейних електропоїздів Flirt із запасом ходу до 100 км та 11 одиниць із запасом ходу до 70 км.
Обов’язкове замовлення на 15 одиниць включає постачання 9 п'ятивагонних електропоїздів Flirt для міжміських перевезень і 6 трьохвагонних електропоїздів Flirt, оснащених акумуляторними батареями для експлуатації на неелектрифікованих залізничних лініях. Компанія також надаватиме технічну підтримку та постачатиме запасні частини впродовж 10 років з моменту поставки останнього поїзда. П'ятивагонні поїзди матимуть довжину 93 м і будуть здатні перевозити до 200 пасажирів, а також будуть оснащені місцями для транспортування від 14 до 30 велосипедів. Тривагонні гібридні електропоїзди довжиною понад 65 м зможуть перевозити до 128 пасажирів та від 6 до 30 велосипедів. Обидва типи транспортних засобів будуть адаптовані для маломобільних пасажирів.
"З кожним днем ми прагнемо, щоб все більше людей переходили на екологічно чистий залізничний транспорт. Сьогодні ми з упевненістю можемо сказати, що нові потяги зроблять значний внесок у реалізацію наших цілей сталої мобільності. Вони принесуть значний стрибок у якості та досвіді поїздок для всіх пасажирів. Незабаром розпочнуться роботи з проектування поїздів, адаптованих спеціально для Литви. Вперше в Європі почнуть випускати акумуляторні поїзди, адаптовані до суворих кліматичних умов і широкої колії. І разом із постачальником, який переміг у державних закупівлях, ми забезпечимо їхню ефективну роботу на довгі роки", – говорить Лінас Баужис, керівник компанії LTG Link.
Поїзди Flirt є однією з найбільш популярних моделей залізничного рухомого складу в країнах Європейського Союзу. Stadler Rail вже виготовив понад 2500 одиниць цього типу. В 2012 та 2014 року швейцарський виробник поставив 38 поїздів Flirt естонському залізничному оператору Elron.
Читайте також Диверсифікація та непрості рішення: Як російська війна проти України змінила литовську залізничну компанію LTG Cargo