"Укрзалізниця" в рамках роботи над розширенням прямого сполучення між Києвом та Варшавою сьогодні запускає в рейс тестовий поїзд, сформований з 14 стандартних вагонів УЗ, щоб нарешті отримати погодження від польської сторони.

Про це пише ЦТС з посиланням на інформацію АТ УЗ.

"Під час моєї першої поїздки до Польщі на посаді голови правління "Укрзалізниці" ми домовилися з польськими колегами про фіналізацію цього проекту. Раніше було проведено всі випробування, і ми розуміємо, що наші стандартні вагони можуть без перешкод долати відстань від Києва до Варшави та зворотно. Маю надію, що сьогодні останній тестовий заїзд, після якого ми отримаємо зелене світло від польської сторони. Це дозволить у 2-3 рази збільшити пропозицію місць для прямого сполучення між українською та польською столицями", - зазначив голова правління АТ УЗ Євген Лященко. 

Наразі прямий рейс Київ-Варшава-Київ лишається найдефіцитнішим напрямком.

Щоденно тільки у мобільному застосунку УЗ реєструє понад 3 тисяч запитів від пасажирів, які шукають квитки за цим сполученням, що в 10 разів перевищує пропозицію місць. Кількість місць обмежена тим, що на сьогодні польські залізничники пропускають за маршрутом Київ-Варшава лише спеціальні вагони "вужчого" габариту RIC, які мають 3-місні купе.

"Укрзалізниця" вже відновила курсування всіх ремонтопридатних вагонів такого класу у своєму парку, звернулась до європейських партнерів щодо передачі таких вагонів, але їх не лишилось більше в наявності, а на замовлення та побудову нових піде понад 2 роки. Майже рік тому "Укрзалізниця" ініціювала та постійно проводить роботу з польським залізничниками щодо реалізації цього проекту", - додав член правління АТ УЗ Олександр Перцовський.

Ще раніше проведено низку раундів переговорів та узгоджень між українськими та польськими залізничниками щодо сумісності стандартних вагонів "Укрзалізниці" з модернізованою польської інфраструктурою, отримано технічні погодження від польського регулятора UTK (Urząd Transportu Kolejowego).

Також виконано тестовий заїзд поїзда, сформованого з вагонів стандартного для України габариту 1-ВМ. Ці вагони успішно пройшли весь маршрут від Києва до Варшави (із перестановкою візків на станції Ягодин).

На вимогу польської сторони впродовж останніх 2 днів тривали детальні заміри абсолютно всіх габаритів кожного вагона цього поїзда спеціально залученими польськими технічними фахівцями з українською командою залізничників, яка зараз перебуває на прикордонній станції Дорогуськ у Польщі.