Аеропорти рф зіткнулися з новою проблемою - авіапідприємства країни-агресора не можуть оформити електронні паспорти та отримати державні номери на свою спецтехніку. Без цього вони не можуть експлуатувати на аеродромах, наприклад, нові перонні автобуси, протиобморожувальну техніку або самохідні трапи.

Як пише ЦТС з посиланням на Комерсант, відбулися зміни в російському законодавстві, після яких для цих машин більше немає юридичного визначення: їх не визнають ні спецтехнікою, ні транспортом.

Відмови у реєстрації почалися після переходу на електронні паспорти транспортних засобів та самохідних машин з 1 листопада 2022 року. Аеропорти країни-агресора зіткнулися з тим, що російські правила держреєстрації самохідних машин та інших видів техніки більше не поширюються на аеропортову спецтехніку.

Тепер керівники російських аеропортів побоюються затягування простоїв обладнання, що є критично важливим для безпеки польотів.

Нагадаємо, раніше в рф виробник літаків SSJ-100 почав оснащувати нові літаки двигунами, що вже використовувалися на інших лайнерах