Російська авіакомпанія "Азімут" отримає від виробника новий літак SSJ-100 з двигунами, що вже використовувалися на іншому лайнері. Факт отримання нового літака з заводу з двигунами так званої "другої категорії" є першим в історії авіації рф.
Як пише ЦТС з посиланням на Комерсант, через застосування старих агрегатів на новому літаку була затримка з передачею його замовнику, оскільки російська авіаційна влада певний час не знала, як документально оформити і сертифікувати таке ноу-хау.
Зазначається, що "наліт у двигунів невеликий, і їхнє встановлення вплине лише на терміни обслуговування і загального використання".
Очікується, що в 2023 році авіаперевізники країни-агресора отримають близько десяти SSJ з плану поставок 2022 року. На частині з цих повітряних суден також будуть вживані двигуни.
Після того, як ЄС у лютому наклав санкції на постачальника двигунів SaM146 - PowerJet, виробництво нових двигунів було припинено. З цього часу у виробництві "Суперджетів" використовуються двигуни, які були в наявності на момент введення санкцій.
Нагадаємо, ще в березні в рф озвучували амбіційні плани збирати модифікацію SSJ-New, яка мала б з’явитися до 2024 року, на 97% з російських запчастин. Зараз частка іноземних агрегатів складає близько 30%.