Японська суднобудівна компанія Kawasaki Heavy Industries, Ltd. (Токіо) уклала контракт на будівництво для сінгапурського судновласника та оператора флоту Kumiai Navigation (дочірня компанія японської Kumiai Senpaku Co Ltd) морського танкера-газовоза, двигун якого працюватиме на зрідженому нафтовому газі.

Про це пише ЦТС з посиланням на The Maritime Executive.

Судно місткістю 86,7 тис. куб. м зможе транспортувати одночасно два види палива: скраплений нафтовий газ (LPG) та скраплений аміак (NH3).

Японський суднобудівник наголошує, що це буде вже третій танкер для перевезення LPG/NH3, який будується для Kumiai Navigation.

Судно буде оснащене роздільними вантажними танками, призначеними для одночасного перевезення зрідженого вуглеводневого газу (ЗВГ) та зрідженого аміаку.

З урахуванням нового замовлення для KHI це стане 82-м танкером для перевезення зріджених вуглеводневих газів, 19-м танкером-газовозом LPG, що працює на зрідженому нафтовому газі та 12-м газовозом LPG/NH3.

KHI планує завершити будівництво суден на своїй верфі в Сакаїді у 2026 році.

Очевидною перевагою судна є його здатність одночасно перевозити скраплений нафтовий газ, який вже використовується як низьковуглецеве джерело енергії, та скраплений аміак (NH3) - нове альтернативне паливо, що сприяє зменшенню викидів. Ще однією особливістю проекту є велика місткість вантажних танків, порівняно зі звичайними судами.

Судно, що працює на низькосірчистому мазуті та СУГ (що значно знижує обсяги викидів оксидів сірки, CO2 та інших забруднюючих речовин у вихлопних газах порівняно з судновим мазутом), відповідає стандартам викидів SOx, встановленим Міжнародною морською організацією, а також нормативам Індексу енергоефективності IMO, які застосовуються для прийнятих у 2022 році суворих стандартів викидів CO2.