Контейнерна лінія CMA CGM має намір зафрахтувати чотири автомобілевози на тлі рекордних ставок фрахту в цьому сегменті.

Про це пише ЦТС з посиланням на The Loadstar.

Зазначається, що на ринку морських перевезень автомобілів склалися виняткові умови. На тлі дефіциту провізних потужностей ставки фрахту значно зросли. При цьому відправники вантажу змушені букувати простір на судах за три місяці вперед. Тому й контейнерні перевізники прагнуть вкласти у цей сегмент рекордний прибуток останніх двох років. При цьому CMA CGM не єдина, HMM також вивчає цей ринок.

За даними The Loadstar, будівництво трьох автомобілевозів PCTC замовив COSCO. В даний час в портфелі замовлень Guangzhou Ocean Car Carrier, спільного підприємства COSCO та SAIC Anji Logistics, 24 автомобілевози.

Крім того, діючі оператори PCTC, такі як Hyundai Glovis та Grimaldi, також розмістили нові замовлення - на 5 та 15 автомобілевозів відповідно.

Очікується, що бізнес морських перевезень автомобілів зростатиме й надалі. Попитом користуватимуться автомобілевози місткістю 7 тис. од.

Також повідомляється, що згідно з прогнозами, до 2030 року електричні позашляховики становитимуть 50% від загальної кількості первезених автомобілів.