Адміністрація Панамського каналу (ACP) запроваджує плату за зрив у графіку руху. Плата вводиться для суден, які викликали затримки та проблеми в експлуатації каналу.

Про це пише ЦТС з посиланням на The Maritime Executive.

Новий збір стягуватиметься з суден, які потрапили, наприклад, в аварію, на додаток до звичайних транзитних зборів. Він залежатиме від розміру, типу судна та вантажу.

Плата за збій графіка руху розглядатиметься у кожному конкретному випадку з урахуванням тривалості затримки та її впливу на роботу каналу. Збір розраховуватиметься на основі фіксованої ставки за тонну вантажу або водотоннажності судна.

В ACP пояснюють, що такий захід забезпечить ефективність та надійність операцій на каналі.

Зазначається, що введення плати за зрив у графіку руху викликало неоднозначну реакцію. Висловлюється стурбованість, що операторів суден можуть звинуватити за обставини, які від них не залежать. Ситуації, які можуть спричинити стягнення плати за збій, потенційно можуть включати навігаційні помилки, що призвели до зіткнення суден, або механічні поломки, які можна було б уникнути при належному технічному обслуговуванні судна.

ACP в свою чергу заявила, що плата за збір - це справедливе та прозоре вирішення проблем, пов'язаних зі збоями, які вплинули на роботу каналу. ACP також зазначила, що буде тісно співпрацювати з операторами суден, щоб звести до мінімуму наслідки збоїв та забезпечити їхнє швидке та ефективне усунення.