LTG Cargo, вантажна дочірня компанія Литовських залізниць, збирається скоротити обсяги транзиту залізничним транспортом до Калінінграда та з нього через Литву у 2023 році. 

Про це пише ЦТС з посиланням на Rail Ffreight.

Компанія, яка перевезла 8 млн тонн вантажів до та з російського ексклаву у 2022 році, скоротить перевезення до 2,6 млн тонн.

LTG Cargo заявила, що дозволить транзит 2 240 746 тонн вантажу, що прямує до Калінінграда з росії, і 420 000 тонн у зворотному напрямку. Чільне місце в обсягах транзиту займатиме вугілля та металопродукція. Зокрема, у 2023 році LTG Cargo здійснить транзитне транспортування 644 101 тонни вугілля та 471 736 тонн сталі. Ці цифри стосуються трафіку з росії до її ексклаву.

Решта 420 000 тонн, які підуть у зворотному напрямку, в основному стосуватимуться обсягів деревини та продукції лісового господарства, які експортуються з Калінінграда на материкову частину рф. LTG Cargo уточнила, що розглядає кожне залізничне сполучення окремо, щоб визначити, чи може вантаж перевозитися без порушення будь-яких правил, пов’язаних із санкціями.

І без того скорочений залізничний рух у напрямку Калінінграда стикається з деякими додатковими проблемами. Литовська митниця вже посилила прикордонні перевірки російських поїздів, що прибувають до країни, зокрема контроль на кордоні з білоруссю, головним пунктом в’їзду до Литви наземним транспортом.

Це призвело до розміщення рентгенівських апаратів на прикордонних переходах. Тим не менш, деякі випадки контрабанди, зареєстровані останнім часом, у поєднанні зі звітами LTG Cargo про те, що деякі компанії намагалися обійти обмеження на перевезення вантажів, які випливають із санкцій, призвели до закриття деяких кордонів між білоруссю та Литвою.