Залізниці Німеччини (Deutsche Bahn) розробили попередній план реконструкції залізниць з метою створення мережі ліній із високою пропускною спроможністю. За різними критеріями відібрано 40 ділянок загальною довжиною 4200 км, які потребують модернізації до 2030 року.

Про це пише ЦТС з посиланням на Railway Gazette.

Тепер Deutsche Bahn мають намір провести консультації із галузевими організаціями для обговорення графіка реконструкції обраних ділянок.

Остаточне рішення щодо термінів та обсягу робіт прийматиме федеральний уряд Німеччини.

Наразі затверджено проекти реконструкції у максимально короткі терміни ділянок у трьох коридорах: на залізниці Riedbahn між Франкфуртом-на-Майні та Мангеймом (починаючи з літа 2024 року) та лініях Гамбург-Берлін та Еммеріх-Оберхаузен (2025 рік).

Планують реконструювати всі ділянки з високим рівнем завантаження та зношеною інфраструктурою.

При цьому передбачено повне оновлення верхньої будови колії, станційних об'єктів та систем централізації, щоб потім протягом тривалого часу не вимагалося проведення будь-яких великих будівельних робіт.

На період реконструкції рух лініями буде зупинено, що вимагатиме ретельної розробки планів пропуску поїздів по обхідних маршрутах та організації автобусних перевезень пасажирів.