На залізничному полігоні у чеському Велімі розпочалися динамічні тести високошвидкісного поїзда п'ятого покоління TGV M (Avelia Horizon) виробництва Alstom.
Про це пише ЦТС з посиланням на інформацію французького виробника рухомого складу, який оприлюднив фото з тестів.
Динамічні випробування передбачають дослідження роботи систем нового поїзда на швидкостях до 200 км/год при живленні від мережі постійного струму напругою 1500 і змінного напругою 25 кВ.
Буде проведено випробування гальмівної системи, на електромагнітну сумісність, а також на вібрацію та шумоізоляцію.
Загалом, перші тестування поїзда на полігоні в Чехії розпочалися ще в грудні минулого року. Закінчити випробування планують влітку, а введення поїзда в експлуатацію намічено на 2024 рік.
Французький залізничний оператор SNCF замовив 115 поїздів Avelia Horizon, у тому числі 100 для перевезень у внутрішніх сполученнях та 15 - у міжнародних.
У поїзді TGV M - 740 місць для пасажирів, що на 20% більше, ніж у попередніх моделях. Завдяки застосуванню рекуперативного гальмування, зменшенню тертя в системі колесо-рейка за рахунок меншої маси рухомого складу та інших факторів економія енергії порівняно з поїздами попереднього покоління може досягти 20%, а скорочення викидів вуглекислого газу становитиме 32%.
Поїзди здатні розвивати максимальну швидкість 350 км/год.