"Левада-Карго", що є дочірньою компанією "Лемтранса", має намір розвивати мережу внутрішніх контейнерних терміналів.

Як пише ЦТС, про це розповів директор зі стратегії та розвитку "Левада-Карго" Валерій Андріанов.

"Проекти, у які інвестував би зараз, - це проекти, спрямовані на розвиток зовнішньої торгівлі України та на контейнеризацію вантажопотоків, що насправді є нерозривними частинами одного ланцюжка. Такими проектами, зокрема, є розвиток мережі контейнерних терміналів усередині України. Для розуміння - поява такого терміналу в будь-якому регіоні - це поява доступу до світової логістики для власників вантажів у цьому регіоні. Причому власник вантажу - експортер, імпортер - може не прив’язуватися до розміру партії, не залежати від глобальних трейдерських компаній… Контейнер - це один із ключових інструментів ефективної світової логістики та торгівлі", - говорить Андріанов.

Він проінформував, що зараз його компанія вже підготувала земельні ділянки та формує проекти для будівництва мережі внутрішніх контейнерних терміналів в Україні.

"Ми впевнені, що ця інфраструктура буде актуальною як у поточних умовах, так і після перемоги України. Також окремо можна вказати на інвестиції в розвиток річкових перевезень, перевезень через Дунай, це також один із найактуальніших напрямків. Ідеться про розвиток наявних портів Дунайського регіону, створення річкового порту, мультимодального терміналу в дунайському регіоні", - додав він.

Нагадаємо, що Група "Лемтранс", до якої входить "Левада-Карго", разом із партнером в влітку 2022 року запустила вантажний термінал "Мостиська" на кордоні України та Польщі.

Також в рамках цього проекту було побудовано зерновий термінал, який може обробляти 60 тис. т збіжжя щомісяця.