В ході майбутнього післявоєнного відновлення інфраструктури України основним підходом має бути формування абсолютно нової, сучасної та енергоефективної інфраструктури, а не латання дірок у старій.

Як пише ЦТС, таку думку висловив директор зі стратегії та розвитку компанії "Левада-Карго" Валерій Андріанов в інтерв’ю, опублікованому на порталі материнської компанії "Лемтранс".

На думку менеджера, для транспортних систем, ступінь інтеграції та глобалізації яких перебуває на нижчому рівні, що зумовлено значними технічними й інфраструктурними відмінностями, подальша інтеграція з інфраструктурою ЄС потребує не лише прийняття регламентів, а і значних інвестицій, і це стосується насамперед залізничного транспорту, особливо вантажного.

"Тут хочу наголосити, що, на мою думку, необхідно відразу виключити проекти з глобального будівництва мережі 1435 в Україні та проекти з будівництва мережі 1520 у ЄС. Такі проекти можуть мати тільки якийсь точковий характер і можуть бути спрямовані на розвиток, наприклад, пасажирського транспорту. У цьому контексті ситуація така: глобально українська мережа 1520 набагато розвиненіша за, наприклад, польську 1435 і має більше можливостей та особливостей, тому змінювати її системно - це не дуже гарна ідея", - розмірковує Валерій Андріанов.

Також він вважає, що кожен можливий проект має сприяти розвитку зовнішньої торгівлі України. Тобто всі євроінтеграційні та інші проекти, здатні вплинути на конкурентоспроможність українських перевезень у майбутньому, повинні будуть мати пріоритет.

Читайте також Прожекти розбудови: Чи всі заявлені інфраструктурні інвестпроекти дійсно потрібні Україні