"Білоруська залізниця" (БЖД) розглядає можливість ремонту дизель-поїзда ДП3-001 виробництва Pesa Bydgoszcz, що потрапив в аварію, на заводі "Штадлер Мінськ".

Як пише ЦТС, про це повідомляє Товариство залізничників білорусі.

Як відомо, БЖД звернулася до польського виробника рухомого складу Pesa Bydgoszcz із замовленням на ремонт дизель-поїзда ДП3-001, який отримав серйозні пошкодження після зіткнення з причепом трактора на переїзді. Проте, польське підприємство відмовило у проведенні необхідних ремонтно-відновлювальних робіт, пославшись на ситуацію з агресією рф та білорусі проти України та режим санкцій, введений ЄС проти агресорів.

Тепер, згідно інформації білоруських залізничників, керівництво БЖД шукає альтернативні шляхи ремонту пошкодженого дизель-поїзда.

"В управлінні дороги опрацьовувалося питання ремонту дизель-поїзда ДП3-001 на заводі ЗАТ "Штадлер Мінськ", розташованому у н.п. Фаніполь під Мінськом. За підсумками наради у заступника начальника дороги, що займається локомотивним господарством А.Л. Якобсона, ЗАТ "Штадлер Мінськ" було прийнято рішення направити фахівців у локомотивне депо Могилів для проведення необхідних оцінок", - пише телеграм-канал Товариство залізничників білорусі.

"Швейцарська компанія Stadler та її білоруська "дочка" ЗАТ "Штадлер Мінськ" не те що не поспішають, а явно не збираються відмовлятися від "кривавих грошей", - додають автори публікації.

Відзначимо, що в листопаді повідомлялося, що Stadler Rail перемістила виробництво поїздів Flirt, що будуються для Азербайджанської залізниці, з заводу в білоруському Фаніполі до Седльце в Польщі.

Після початку російського вторгнення в Україну "Укрзалізниця" закликала Stadler припинити діяльність в росії і білорусі. Пізніше голова ради директорів швейцарської компанії Петер Шпулер заявив, що Stadler підтримує санкції та частково перебазує своє виробництво з білорусі.