Тег: PESA
В Україні на поїзді виконають решту ремонтних робіт.
SM42‑6Dn став першим на європейському ринку локомотивом на водневому паливі, що отримав дозвіл на експлуатацію.
Проект є частиною інвестиційної програми, в рамках якої загалом планується закупити 22 електропоїзди.
Частина робіт буде виконуватися в Польщі, частина - в Україні.
Компанія поставить 62 поїзди до Румунії.
В виконанні робіт частково допомагатиме польський виробник цих поїздів.
Локомотив розрахований на швидкість руху до 90 км/год.
Поїзди курсуватимуть на маршруті Прага-Брно.
Придбання трамваїв є частиною проекту модернізації громадського транспорту, який впроваджує Національна влада Румунії і який фінансується з фондів ЄС.
"Штадлер Мінськ" нібито вже відрядив фахівців для проведення необхідних оцінок щодо обсягів ремонту.
Польське підприємство відмовило у проведенні ремонтно-відновлювальних робіт через агресію рф та рб проти України.
На черзі підготовка документації для сертифікації, потім процедура омологації, після чого локомотив почне працювати.
Виробник рухомого складу також проведе навчання машиністів.
На двох маршрутах до міста курсуватимуть рейкові автобуси.
Поїзди будуть розганятися мінімум до 250 км/год.
Відновлено залізничне сполучення між містом і обласним центром.
Стоимость контракта составляет 52 млн евро.
Польская компания уже поставила в столицу Болгарии 37 трамваев Swing.
По словам главы "Пассажирской компании" АО УЗ, цель компании за несколько лет поднять весь парк Pesa.
Польский производитель нацелен на выпуск высокоскоростного подвижного состава и водородных поездов.