Компанія Pesa завершила останній етап випробувань водневого маневрового локомотива SM42-6Dn. Це перший локомотив з водневим двигуном в історії Залізничного науково-дослідного інституту, омологаційні випробування якого проводилися в Жміґруді.
Про це пише ЦТС з посиланням на Nakolei.
Зазначається, що на випробувальному полігоні була підготовлена спеціальна станція для дозаправки воднем з мобільної станції, завдяки якій можна було проводити всі динамічні випробування.
"Ми завершили всі випробування згідно з планом. На черзі підготовка документації для сертифікації, потім процедура омологації. Припускаємо, що локомотив почне працювати у квітні у Плоцьку", - повідомиили у PESA Bydgoszcz.
Наприкінці випробувань у Жміґруді, Pesa запросила польських та іноземних вантажних перевізників на спеціальну презентацію локомотива SM42-6Dn із демонстрацією заправки воднем з мобільної станції та тест-драйвами.
"Присутність кількох десятків представників вантажних та інтермодальних перевізників підтверджує інтерес до проекту нашого водневого маневрового локомотива. Окрім модернізації SM42-6Dn, ми запропонуємо клієнтам на польському та європейському ринку нові водневі локомотиви. Робота над цими проектами в рамках платформи для локомотивів з нульовим рівнем викидів вже триває", - підкреслив президент правління Pesa Кшиштоф Здзярскі.
Напрямок "Зелена Pesa" є одним із ключових елементів реалізованої компанією стратегії Pesa2026+. Він передбачає не тільки виробництво безвикидних, акумуляторних і водневих рейкових транспортних засобів, але й скорочення викидів CO2 як на виробництві, так і в усій діяльності компанії.