Рейтингове агентство Fitch повідомило про перегляд прогнозу рейтингу судноплавної індустрії на тлі погіршення умов на ринку контейнерних перевезень.

Про це пише ЦТС з посиланням на The Maritime Executive.

Fitch пише, що різке зниження фрахтових ставок у міру відновлення нормальної роботи ланцюжків поставок помітно позначиться на прибутках операторів наступного року.

Головним фактором, на думку аналітиків агентства, є скорочення споживчого попиту і виробництва в умовах сильнішої, ніж раніше очікувалося, рецесії і карантинів, що продовжуються в Китаї.

Перспективи танкерного та балкерного ринку Fitch оцінює як відносно стабільні.

Агентство прогнозує, що наступного року продовжиться зростання попиту на танкерні перевезення нафти, динаміка його збережеться приблизно на рівні 2022 року. 

Обсяги балкерних перевезень збережуться наступного року на рівні поточного року. Скорочення виробництва сталі в Китаї на тлі карантинних обмежень, що продовжуються, і проблем ринку нерухомості позначиться на попиті на перевезення залізняку.

Скоротяться обсяги перевезення вугілля з рф до Європи, а зростання поставок до Китаю буде значною мірою забезпечене наземним транспортом.

Попит на зерно буде під тиском високих цін та перебоїв в експорті із чорноморського регіону.

Портфелі замовлень на постачання нового тоннажу, як у балкерному, так і танкерному сегменті, залишаються на рекордно низьких рівнях: 7% і 4% від існуючого флоту, відповідно.