Міністерство інфраструктури Польщі повідомило, що наразі немає планів з будівництва нової ширококолійної залізниці з України до польських морських портів.

Про це пише ЦТС з посиланням на Nakolei.

"Відповідно до планів розширення мережі TEN-T залізничними лініями, розташованими на території України, а також на основі планів та співпраці щодо інтеграції залізничної мережі України із залізничною інфраструктурою Польщі (1435 мм), не планується проведення робіт, пов’язаних із будівництвом залізничних колій з відстанню 1520 мм з України до морських портів на Балтиці", - підкреслили у відомстві.

Речник Міністерства інфраструктури Шимон Хуптись додав, що відповідно до довгострокових домовленостей на двосторонньому рівні та на рівні ЄС, значну роль у вантажних перевезеннях відіграватиме Rail Baltica.

Як додав Хуптись, Євросоюз не передбачає субсидування розширення залізничної інфраструктури 1520 мм із джерел ЄС.

Нагадаємо, що голова "Укрзалізниці" Олександр Камишін звернув увагу на аспект безпеки проекту: "Євросоюз навіть не розглядатиме таку пропозицію з точки зору безпеки. Особливо в такий час, як зараз, адже широка колія - це стандарт російської федерації. А з економічної точки зору будівництво такої колії займе 6-7 років, тому такий проект зараз не має жодних підстав для існування".

В польському транспортному відомстві додали, що вважають інвестиції в нову широколійну залізницю в нинішній ситуації безглуздими, нагадавши про заяви прем’єр-міністра України, який навесні заявив про поступовий перехід України на європейську колію (1435 мм).

Читайте також Прожекти розбудови: Чи всі заявлені інфраструктурні інвестпроекти дійсно потрібні Україні