"Лемтранс" разом с партнерами відкрив в цьому році термінал на кордоні України і Польщі.
Як пише ЦТС, про це сказано в повідомленні "Лемтранс" за підсумками виступу керівника його дочірньої компанії на "Інфраструктурному дні" в Європейській Бізнес Асоціації 29 листопада.
"Найбільша помилка сьогодення - це не інвестувати в Україну. Саме тому ми продовжуємо вкладати кошти в термінал, та інші проекти, а це означає інвестувати в Україну", - розповів в ЄБА генеральний директор Левада-Карго (дочірньої компанії "Лемтранса") Володимир Деменко.
Він нагадав, що основними проблемами при залізничному експорті в Європу наразі є проходження кордону, і сам процес навантаження. Під час проходження кордону на європейській стороні доводиться стикатися з тривалим оформленням і процедурами. Це митниця, прикордонники і фітосанітарна служба. Тому потрібне спрощення процесу оформлення з обох сторін.
Читайте також Польським залізничникам пропонують забезпечити цілодобову роботу локомотивів на кордоні
"Вже є позитивні зміни у швидкості оформлення. Також ми бачимо позитивний діалог з боку прикордонної служби та митниці.
І так, "Лемтранс" разом с партнерами відкрив в цьому році термінал на кордоні України і Польщі. Завдання було - покращити логістику та в перспективі збільшити частку контейнеризації вантажів", - відзначили в компанії.
Як писав раніше ЦТС, ще до початку російського вторгнення Levada Cargo, як частина "Лемтранс", і компанія "Реіл Транс Інвестмент" почали будівництво інтермодального терміналу "Мостиська" поблизу українсько-польського кордону. "Лемтранс" і "Реіл Транс Інвестмент" виступають інвесторами проекту, компанії N'UNIT та Levada Cargo - партнерами з розвитку контейнерного бізнесу. Планувалося, що на першому етапі термінал зможе обробляти 100 тис. TEU на рік.