В росії активно використовують рухомий склад приватних вагонних операторів для перевезень військової техніки та інших вантажів військового призначення.

Як пише ЦТС, це випливає з публікації Комерсанта. Російське видання пише, що для спеціальних перевезень найчастіше залучаються універсальні платформи та криті вагони з об’ємом кузова до 120 куб. м та менше. У деяких операторів критих вагонів частка парку, які залучалися для віськових потреб країни-агресора, становить близько 5%, в інших доходила до 10%. В основному йдеться про західний полігон, де частка такого парку могла бути і ще вищою.

Зазначається, один великий приватний оператор навіть пішов з ринку оперування платформами і малокубовими універсальними вагонами. Звісно, що сталося це не з політичних міркувань, а через фінансові втрати.

Через це уряд рф зараз розробляє механізм компенсації приватним операторам за використання їхніх вагонів в військових цілях.

Нагадаємо, що навесні в рф пропонували передати в управління РЖД вагони приватних операторів для вирішення "державних задач".