Вантажний оператор SBB Cargo та пошта Швейцарії випробували човниковий вантажний потяг із шести модернізованих вагонів та двох гібридних локомотивів у голові та хвості потягу.

Про це пише ЦТС з посиланням на Railway Gazette.

Випробування проводились у рамках пілотного проекту, мета якого полягає у прискоренні логістичних процесів та передачі вантажів з автомобільного транспорту на залізничний для скорочення викидів вуглекислого газу.

На шести вагонах-платформах розміщено 12 обмінних кузовів.

Поїзд курсував між двома великими логістичними терміналами пошти Швейцарії, транспортування посилок між якими здійснюють вантажні автомобілі.

Наявність локомотивів у голові та хвості поїзда дозволяє відмовитися від його переформування та додаткових маневрових пересувань на коліях терміналів.

Гібридні локомотиви Eem923 можуть отримувати живлення від контактної мережі або дизеля.

Вагони поїзда обладнані цифровим автозчепленням та пристроями, що дозволяють автоматизувати процес випробування гальм.

Аналіз результатів випробувань дозволить ухвалити рішення щодо доцільності введення таких поїздів у регулярну експлуатацію.