Більша частина флоту Українського Дунайського пароплавства наразі виконує перевезення зернових вантажів на Нижньому Дунаї. Судна вантажаться на осадку 1,8 - 1,9 м. Це обумовлено низьким рівнем в Дунаї.

Як пише ЦТС, про це розповів керівник УДП Дмитро Москаленко.

Він нагадав, що через суттєве обміління навігація на Дунаї закрита ще з липня.

"На початку та у третій декаді серпня пройшли невеликі підйоми рівнів води, які трошки покращили ситуацію. Другий з підйомів був більшим, приблизно на 70 см, але зараз ця хвиля проходить, і з другої декади вересня прогнозується падіння рівнів. Нині найменші глибини спостерігаються на болгарських перекатах - 230 см", - повідомив Москаленко.

Через це в серпні УДП змушене було рекордно зменшити середню завантаженість суден та змінити логістичні маршрути. Зараз каравани вантажаться в Ізмаїлі на мінімальну осадку - 1,80 - 1,90 метра, і рух вгору Дунаєм здійснюється не далі болгарських портів Русе і Свіштов. Переважно ж судна розвантажуються у румунських портах Браїла і Галац.

На даний момент на Дунаї працюють 14 караванів УДП.

Раніше повідомлялося, що Українське Дунайське пароплавство розглядає можливості кооперації з найбільшими логістичними операторами, які працюють на річці Дунай. Мета такого співробітництва - розбудова комплексних логістичних рішень, які дозволяють компенсувати недоліки всіх працюючих наразі логістичних напрямків.

304845449_125755406878187_6069747230052310117_n

305640844_125753543545040_3059967787562642616_n

305837140_125755393544855_2163749609315381310_n