У федеральній землі Нижня Саксонія вперше у світі почалися регулярні пасажирські перевезення першими п'ятьма поїздами Coradia iLint із живленням від паливних елементів на водні. 

Про це пише ЦТС з посиланням на Rail.insider.

Поїзди збудовані компанією Alstom за контрактом, підписаним у 2017 році. Ще дев'ять поїздів планують ввести в експлуатацію до кінця 2022 року.

Поїзди Coradia iLint курсують маршрутом Бремерферде-Куксхафен-Бремерхафен-Букстехуде на захід від Гамбурга, виконуючи 10 рейсів щодня.

Після введення в експлуатацію всіх поїздів на водневому паливі вони замінять 15 дизель-поїздів, що дозволить заощадити 1,5 млн л дизельного палива і скоротити викиди вуглекислого газу на 4400 т на рік. Дальність ходу поїздів на одній заправці воднем становить 1000 км, максимальна швидкість руху - 140 км/год.

Два передсерійні поїзди Coradia iLint з вересня 2018 року були у дворічній дослідній експлуатації, у тому числі виконуючи пасажирські перевезення, а надалі вони були успішно випробувані та здійснювали демонстраційні поїздки на південному заході Німеччини та кількох європейських країнах.

Пункт заправки поїздів воднем створено німецькою енергетичною компанією Linde на станції Бремерферде. Він включає 46 ємностей сумарною місткістю 1800 кг, в яких водень зберігається під високим тиском (500 бар), шість водневих компресорів і дві заправні колонки. Поки водень отримують з природного газу, але надалі передбачено перейти на метод електролізу води з використанням енергії з відновлюваних джерел.

Проект реалізований у рамках програми інновацій у сфері водневої енергетики Міністерства цифровізації та транспорту Німеччини за фінансової підтримки з федерального бюджету у розмірі 8,4 млн євро на розробку поїздів та 4,3 млн євро - на будівництво пункту заправки.