Українські і польські залізничники продовжують виконувати роботи по відновленню колій на напрямку Хирів-Нижанковичі-Мальховіце-Перемишль, що дозволить відкрити рух на ще одній ділянці кордону між країнами.

Як пише ЦТС, заступник голови Львівської ОВА Юрій Бучко проінформував, що зараз з української сторони ремонтується залізниця від Нижанковичів до Нового Міста.

"Польська сторона на ремонт своєї ділянки протяжністю 7 кілометрів виділила 40 млн злотих. Тривають роботи з Перемишля до кордону у Мальховичах.

Сьогодні з представниками Мінінфраструктури та польськими урядовцями оглянули навколишню інфраструктуру та обговорили подальші дії, аби залізничний та автомобільний доїзд був доступним ближчим часом", - розповів Бучко в Facebook.

298882378_3206211456259752_1326354365600265327_n

Щодо автомобільного пункту пропуску, то, за словами посадовця, пункт пропуску Нижанковичі-Мальховіце "має запрацювати вже у наступному році".

Відзначимо, що відновити залізничний рух через станції Нижанковичі і Мальховіце намагаються вже понад п’ять років. Так, наприкінці 2016 року активісти польської групи "Лінія 102", яка виступає за відновлення руху поїздів на ділянці Перемишль-Нижанковичі-Хирів-Кросьценко, вперше за 22 роки приїхали з Перемишля до України. Волонтери прибули із Польщі на дрезині. Згодом активісти ще кілька разів приїжджали до Нижанковичів залізницею.

До 1994 року на ділянці Перемишль-Нижанковичі-Хирів-Кросьценко курсував поїзд Варшава-Загуж. Він проїжджав територією України без зупинок. Раніше на українському відрізку колії існувала європейська колія (1435 мм). Після 1994 року ділянку Нижанковичі-Хирів-Кросьценко зазнала ремонту, внаслідок чого євроколія між Нижанковичами та Хировом була перешита на стандарт 1520 мм. Комбінована колія між Хировом та Кросьценко зберіглася.