Загальний обсяг світових замовлень на будівництво суден у липні 2022 року склав близько 5,3 млрд дол. США.

При цьому, на південнокорейських суднобудівників припадає 55% світового обсягу суднобудівних замовлень і 57% суми замовлень у грошовому еквіваленті, пише ЦТС, посилаючись на MarineInsight.

У липні по всьому світу було замовлено 72 судна, у тому числі 17 контейнеровозів, 16 танкерів, 11 балкерів, 12 LNG-танкерів та 16 інших. Досить високою виявилася частка великих суден із високою доданою вартістю, що працюють на зрідженому газі. Судна з високою доданою вартістю склали 49% від кількості замовлень, а інноваційні екологічні судна склали приблизно 60% від загальної кількості замовлень.

При цьому корейські суднобудівники отримали замовлення на 19 суден у липні 2022 року.

Щодо типів суден, верфі з Південної Кореї отримали замовлення на 12 танкерів LNG-возів, 3 контейнеровози (1800 TEU), 3 танкери та одне вантажне судно.

Замовлення отримали не лише великі суднобудівники, кілька з них вдалося отримати й середнім за розмірами виробникам.

Що стосується інших країн, то у липні 2022 року обсяг замовлень зріс у Китаї (на 12%), та скоротився в Японії (на 13%).

Нагадаємо, на початку серпня на верфі Hudong Zhonghua Shipyard у Китаї спустили на воду найбільший у світі контейнеровоз - MSC Tessa місткістю 24 116 TEU.