Польська компанія Cargotor, контрольована оператором інфраструктури залізниць Польщі PKP Polskie Linie Kolejowe, розпочинає модернізацію залізничного терміналу розташового у Малашевичах неподалік Бреста (білорусь), де закінчується широка колія 1520 мм і проходить перевантаження товарів у склади для руху по колії 1435 мм.

Про це пише ЦТС з посиланням на Мoney.

Модернізація передбачає реалізацію низки проектів. Одним із них є будівництво логістичного парку. Наприкінці червня Cargotor вже завершила кваліфікацію учасників процедури вибору інженерного підрядника для будівництва парку. Зараз компанія розпочинає переговори з потенційними виконавцями робіт.

На початку липня було оголошено кваліфікацію учасників процедури вибору підрядника з модернізації залізничної інфраструктури. У ході кваліфікації планується відібрати потенційних виконавців роботи, з якими будуть проведені подальші переговори.

Модернізацію залізничного терміналу в Малашевичах планувалося розпочати ще 2019 року, але проект було відкладено через пандемію коронавірусу.

Він є важливим для так званого "Нового шовкового шляху" - логістичного коридору між Китаєм та Європою.

Передбачається, що в результаті модернізації пропускна спроможність терміналу зросте з 17 пар поїздів на добу - до 55 пар. Він зможе приймати поїзди завдовжки до кілометра на широкій колії та до 750 метрів на колії 1435 мм. Також подвоїться допустима швидкість руху поїздів до 40 км/год.

Проект передбачає модернізацію всіх комунікацій, системи управління рухами. Роботи можуть тривати п'ять років.

Процедури вибору підрядників планує завершити цього року, а розпочати будівництво - у першій половині 2023 року.