Кабінет міністрів Республіки Панама схвалив зміни до системи тарифів для розрахунку зборів за прохід Панамським каналом, рекомендовані його дирекцією.
Про це пише ЦТС з посиланням на The Maritime Telegraph.
Згідно з новим документом, структура тарифів значно спроститься. Кількість тарифів зменшиться з 430 до 60, в результаті рахунки за транзит ключовим водним шляхом для судновласників зростуть.
Збори за транзит у баласті (за винятком контейнеровозів) будуть розраховуватися у розмірі 85% зборів із аналогічних завантажених суден замість початково пропонованих 90%.
Інші тарифи впроваджуватимуть поступово з січня 2023 року по січень 2025 року.
До січня 2025 року буде скасовано програми лояльності для контейнеровозів.
Пільги для зворотних рейсів, що застосовуються до контейнеровозів і LNG-суден, скасують до січня 2023 року, або коли нові тарифи набудуть чинності.
Таким чином, Панамська влада, яка прагне збільшити доходи в світлі зростаючих прибутків судноплавних компаній у багатьої секторах, наслідує приклад своїх колег у Єгипті, де цього року підвищили плату за транзит Суецьким каналом.