Порт Констанца (Румунія) почав використовувати плавучий кран для перевантаження сільгоспкультур, що прибувають річкою Дунай на баржах з України, на комерційні судна для подальшого відправлення до третіх країн.
Про це пише ЦТС з посиланням на Інтерфакс-Україна.
Зазначається, що це виключить з логістичного ланцюжка необхідність перевантажувати зерно в портові зерносховища і дозволить наростити вантажопотік, що обробляється портом.
Новий комплексний логістичний проект, який забезпечує збільшення вантажопотоку з України, що транспортується з річкових портів Рені та Ізмаїл, та їх подальшого навантаження на морські комерційні судна в порту Констанца запустила компанія Transport Trade Services (TTS).
Українські зернові вантажі перевантажуються плавкраном у глибоководній частині порту Констанца безпосередньо з барж, що прибули річковим транспортом на комерційні судна.
Першим судном, завантаженим за новою логістичною моделлю, стало судно Lausanne (прапор Сьєрра-Леоне), яке прийняло 31 тис. тонн зерна з України.
Як повідомлялося, українські експортери сільгосппродукції через завантаженість логістичних шляхів у Сулінському каналі (Румунія) змушені чекати у черзі на завантаження суден-зерновозів по 10 діб та більше, що сумарно завдає їм 500 тис. доларів збитків на добу.