Один з лідерів інтермодальних перевезень в Центральній і Східній Європі - компанія Metrans - з травня налагодила курсування контейнерних поїздів між Китаєм і Європою по Транскаспйському маршруту, або як його ще називають - Середньому коридору.

Таким чином, як пише ЦТС, компанія відмовилася від транзиту через територію держав-агресорів - росії і білорусі.

Як відзначили в Metrans, зазвичай поїзди йшли по Новому Шовковому шляху через рф, білорусь і далі через польський термінал Малашевіче, або ж через територію України і Словаччини.

Через війну обсяг по маршруту Китай-ЄС суттєво знизився, але не зник зовсім. Тому в компанії знайшли альтернативу для таких перевезень у вигляді використання Середнього коридору (курсування через Казахстан, Азербайджан, Грузію) з подальшим перевезенням Чорним морем до румунського порту Констанца.

Звідти Metrans доставлятиме вантажі кінцевим отримувачам в різних країнах ЄС.

На початку травня було відправлено перший поїзд по маршруту.

В Metrans відзначили, що пілотний поїзд був завантажений на 100%. Незважаючи на довший час у дорозі, ніж північний маршрут, він прибув на кінцеву станцію в німецькому Мангеймі вчасно.

Раніше ЦТС повідомляв про те, що DB Cargo Eurasia з середини червня запускає контейнерні поїзди по аналогічному маршруту.

Ще раніше фінський оператор Nurminen Logistics спільно з Казахстанською КТЖ запустив контейнерні поїзди з Китаю в обхід території росії. Маршрут проходить через Казахстан, Азербайджан, Грузію та Румунію до Центральної Європи.