Думки

Вадим Олейник
Передача місцевих доріг громадам на прикладі пілотного проекту в Житомирської області

Децентралізація системи управління дорогами - це не лише передача органам місцевого самоврядування повноважень у сфері управління автодорогами, а і передача відповідних фінансових ресурсів та відповідальності за стан таких доріг.

Андрей Никольский
Водный путь Е-40: насколько безопасен и в чем выгода?

В Польше проведут заседание белорусско-польской рабочей группы по восстановлению Е-40 на участке Днепр-Висла. В перечень его вопросов может войти и экологическая проблематика.

Владимир Мезенцев
У сусіда завжди краще?

Вивчаючи дорожню галузь у нас, я поставив собі питання, у кого з сусідніх країн справи йдуть у цій сфері значно краще.

Наталія Форсюк
Підзвітність по-корейськи: аналог сеульської Системи "Прозоре будівництво" незабаром запрацює в Україні

30 червня має бути погоджене фінальне ТЗ, що ляже в основу створення системи "Прозоре будівництво" та публічного порталу даних CoST - аналога корейської Clean Construction. Що це за система?

Микола Засядько
Чєво стаім? Про слабкі місця швидких поїздів

Пасажири нарікають на повільність поїздів, хоча вони й рахуються швидкими. Насправді, власне, швидкість не єдина проблема швидких поїздів.

Станислав Горбачевский
Еще пять копеек об Uber

Ровно год назад я написал колонку о том, какие перспективы у американского стартапа Убер в Украине. С учетом большого количества постов в ФБ и колонок в уважаемых интернет-изданиях, мне захотелось вставить уже целых 5 копеек в вышеупомянутую дискуссию.

Костянтин Щербаченко
Як українські дороги опинилися у десятці найгірших в світі

Українські дороги не ідеальні і мають стати кращими. Але чи всім оцінкам їхньої якості варто довіряти?

Павло Руденко
"Паровозик, який зміг"... зміг, але ще не в нас

Поки в Україні немає видимих зрушень у розвитку відносин УЗ із компанією "General Electric" і далі меморандуму та тестування одного локомотива справа не дійшла, в Єгипті було підписано угоду про намір співробітництва між урядом та GE.

Владислав Решетняк
Гра в боларди на Андріївському узвозі

В червні 2016 року міська влада Києва проголосила Андріївський узвіз пішохідним. Минув рік і автомобілі поступово почали відвойовувати територію історичної вулиці.

Елена Криворучко
Глобальная строительная экспансия: Как через 5 лет украинские фирмы могут выйти на мировой рынок

Что нужно отечественным компаниям для выхода на иностранные рынки строительства инфраструктурных объектов?

Віктор Довгань
Розвиток внутрішніх водних шляхів – дорога до євроінтеграції

Внутрішні водні шляхи – один з важливих елементів розвитку української інфраструктури і найефективніша альтернатива міжнародним автомагістралям, що дозволить зменшити викиди СО2 в атмосферу та знизити навантаження на автомобільні дороги, а це допоможе зберегти вагому частку державних коштів.

Микола Засядько
Без лоукостерів: Чому Ryanair не полетить до Білої Церкви в 2017 році

Ryanair ще не почав літати до України, а йому вже радять летіти не до Борисполя, а в Білу Церкву чи Житомир. Однак чи зможе лоукостер туди полетіти?

Иван Пономаренко
Что не так с "критикой" трехуровневой развязки на Шулявке?

После публикации на ЦТС блога "Что не так с проектом трехуровневой развязки на Шулявке?" в Facebook разгорелось бурное обсуждение статьи. Представляем альтенативную точку зрения на то, какой же все-таки быть развязке и почему.

Артур Ницевич
О чем говорит отчет Президента Лондонской ассоциации морских арбитров за 2016-2017 гг.

Слабый спрос на рынке и снижение потребности в арбитраже привели к изменениям на рынке юридических услуг. Все больше споров рассматриваются в порядке медиации, примирения, а также эффективной экспертизы.

Лев Шевченко
Что не так с проектом трехуровневой развязки на Шулявке?

В последние дни в соцсетях и среди неравнодушной общественности идут баталии вокруг двух вариантов дорожной развязки в Киеве на Шулявке. Какое же из двух зол является меньшим?

Микола Засядько
Український лоукостер з турецьким корінням: Навіщо Pegasus Airlines потрібна "донька" в Україні

Вчора з'явилася інформація, що Pegasus Airlines планує розширити присутність в Україні. В Мінінфраструктури швиденько спростували цю інформацію. Але диму без вогню не буває.

Дмитрий Козаченко
Украине пора серьезно озаботиться экологией рек

Мы много говорим об активизации речных перевозок и устаревшей инфраструктуре, но мало внимания уделяется экологическому состоянию водных артерий. Пора обратить внимание на эту проблему.

Дмитрий Спатарь
Нехватка тяги: грузовладельцам нужно соломоново решение

Когда-то "Укрзализныце" не хватало вагонов, поэтому на рынок допустили частные компании. Сейчас у госкомпании не хватает локомотивов, а те, что есть, давно устарели. Как можно решить вопрос нехватки тяги?

Артем Гриненко
Щоб відчинити наступні двері, треба зачинити попередні

"Укравтодор" прийняв рішення про зміну керівництва ДАК "Автодороги України". Який спадок залишає команда Артема Гриненка?

Павло Руденко
Напівзаходи: Як позначиться на ринку вантажоперевезень України заборона на роботу вагонних компаній з росії

"Укрзалізниця" запровадила заборону на перевезення всіх вантажів та порожніх вагонів для низки компаній-власників із росії. Заборона для цих компаній стосується, зокрема, і транзитних перевезень територією України.

Наверх