Думки

Віктор Довгань
Як розкрити транспортний потенціал Херсону і Миколаєва

Херсон і Миколаїв – це регіони, які були незаслужено забуті, їхню інфраструктуру потрібно розвивати. В якому напрямку?

Вячеслав Вороной
Развитие припортовых железнодорожных станций

АМПУ и УЗ вместе поищут решение, как избавиться от ж/д заторов вблизи портов.

Олег Иванюшенко
3+3: схожести и различия логистики зерновых в Германии и в Украине

Логистические цепочки поставок аграрной продукции в двух странах, отчасти, близки к общему знаменателю, но и существенно отличаются, что диктуется уровнем развития экономики Германии.

Елена Криворучко
Украина и самый большой аэропорт в мире: перенимаем опыт

Как Украина может использовать турецкий опыт государственно-частного партнерства?

Александр Ткачук
Залізнична галузь чи екосистема?

Розвиток сучасного світу здійснюється через логіку відкритих екосистем та їх взаємодії. Країни, які залишаються в галузевій логіці, пасуть задніх і без зміни на логіку партнерства, альянсів, кластерів, екосистем досягнути поставлених цілей не зможуть.

Костянтин Щербаченко
Про уроки "Кармагедону" для Києва

Як провести ремонт доріг у місті, мінімально ускладнивши життя водіям та городянам - чому вчить заокеанський досвід?

Евгений Дыхне
Аэропортовые маршалы, или как паркуют самолеты

Парковка автомобиля в городе. С этим любой водитель может справиться сам или при помощи одного парковщика. Парковка самолета требует гораздо больших ресурсов – не только людей, но и техники.

Александр Кифак
Долгожданная приватизация портов: чего стоит ожидать и на что рассчитывать инвесторам?

Основные положения законопроекта о приватизации в сравнении с нынешним приватизационным законодательством и применительно к перспективе приватизации объектов портовой инфраструктуры.

Павло Руденко
Ефективність? – Ні, не чули

УЗ інвестувала гроші у збільшення пропускної спроможності перегону Камиш-Зоря – Волноваха. Гроші освоєно, але більше поїздів не стало.

Александр Ткачук
Чиї інтереси в пріоритеті української залізниці?

Компанія має визначитися для кого працює в першу чергу.

Кирилл Новиков
Ах, Одеса! Або аеропорту – бути!

Реконструкція злітно-посадкової смуги одеського аеропорту надзвичайно важлива, бо є пряма загроза експлуатації літаків.

Vox Ukraine
Тариф спотикання: що не так з портовими зборами в Україні та як їх зробити конкурентними

Ціна послуг в українських портах набагато вища, ніж у конкурентів. Стан портової інфраструктури погіршується й може стати на заваді збільшенню експорту та економічному зростанню. Як реформувати портові тарифи, щоб вирішити проблему.

Богдан Долинце
Ключові виклики стратегії розвитку авіаційної галузі

Зростання пасажиропотоку майже на 40% за січень-липень 2017 року, демонструє відновлення авіаційного ринку України після значного зниження авіаперевезень в попередні кризові роки. Проте в нашій країні і досі користуються авіаційним транспортом 4-6% населення.

Кристиан Волмар
Сможет ли британская железная дорога победить лоукостеров?

В Великобритании лоукостеры пользуются огромной популярностью для поездок, в том числе и внутри страны. Но все чаще пассажиры предпочитают поезда. В чем преимущества железной дороги на Туманном Альбионе в сравнении с авиацией?

Дмитрий Козаченко
Как возродить украинское судостроение?

О судостроительной отрасли Украины сегодня чаще всего вспоминают в связи с ее проблемами. Предприятия работают слабо, заказов не хватает, специалисты не востребованы и ищут применения в других сферах. Между тем, сегодня на повестку дня активно продвигается идея мощного развития национального водного транспорта, в частности, речного. Кто обеспечит его необходимыми плавсредствами?

Андрій Прохорченко
Як визначити ефективність роботи залізниці?

На залізниці існує велика кількість показників, якими визначають ефективність роботи і які часом важко поєднати між собою. Чи існує комплексний критерій, який би дозволяв оцінити, як працює залізнична система?

Микола Засядько
"Ера в.о.": Коли в транспорті закінчиться період безвладдя

Керівники ключових транспортних підприємств України не мають повноцінних очільників, ними вже не один місяць чи рік керують в.о. Така практика влаштовує уряд, але відлякує інвесторів.

Елена Криворучко
Скоростные лимиты: "ошибка выжившего" как главный аргумент оппонентов

Ежегодно в Украине происходят порядка 150 тысяч ДТП, в которых погибают около 4 тысяч человека. Для сравнения, в Германии в 6 раз больше автомобилей, однако там случается всего 3,5 тысячи летальных исходов ДТП в год. Одна из возможных причин такой разницы — культура вождения и соблюдение адекватных скоростных режимов. Так стоит ли Украине понижать максимальную допустимую скорость в городах, и приведет ли это к снижению числа ДТП?

Артем Гриненко
Дорожня зима під загрозою: Грошей на ремонт снігоприбиральної техніки та на зимове утримання автошляхів немає

"Укравтодор" ходить по тонкій кризі. Коштів на зимове утримання немає, а борг перед державним підрядником вже сягнув понад 500 млн грн. Про придбання нової зимової техніки також тиша. Якщо зараз Держагентство не прислухається і не знайде додаткові кошти на утримання, на українців очікує зимовий апокаліпсис: дороги буде чистити нікому і нічим.

Іванна Климпуш-Цинцадзе
Продовження залізничних пригод

"Укрзалізниця" залишається заповідником "совка"… і таких заповідників у нас ще багато.

Наверх