Думки

Александра Клитина
Проект Закону України "Про внутрішній водний транспорт" має бути схвалений!

Ухвалення парламентом законопроекту №2475а дозволить нарешті створити правове поле для розвитку ринку послуг у сфері внутрішнього водного транспорту, залучення інвестицій, переорієнтації вантажопотоків на екологічний та економічний річковий транспорт.

Артем Мазный
Не числом, а умением: Как гибкость в отношении персонала увеличивает эффективность терминалов

Гибкость и четкая организация процессов позволяют немцам достигать максимального эффекта от работы не новых терминалов с немногочисленным штатом.

Костянтин Дода
Як дрони можуть змінити майбутнє залізничної галузі

Підвищення ефективності і зменшення операційних витрат залізниць. Безпілотники можуть швидко в цьому допомогти.

Віктор Довгань
Як розкрити транспортний потенціал Херсону і Миколаєва

Херсон і Миколаїв – це регіони, які були незаслужено забуті, їхню інфраструктуру потрібно розвивати. В якому напрямку?

Вячеслав Вороной
Развитие припортовых железнодорожных станций

АМПУ и УЗ вместе поищут решение, как избавиться от ж/д заторов вблизи портов.

Олег Иванюшенко
3+3: схожести и различия логистики зерновых в Германии и в Украине

Логистические цепочки поставок аграрной продукции в двух странах, отчасти, близки к общему знаменателю, но и существенно отличаются, что диктуется уровнем развития экономики Германии.

Елена Криворучко
Украина и самый большой аэропорт в мире: перенимаем опыт

Как Украина может использовать турецкий опыт государственно-частного партнерства?

Александр Ткачук
Залізнична галузь чи екосистема?

Розвиток сучасного світу здійснюється через логіку відкритих екосистем та їх взаємодії. Країни, які залишаються в галузевій логіці, пасуть задніх і без зміни на логіку партнерства, альянсів, кластерів, екосистем досягнути поставлених цілей не зможуть.

Костянтин Щербаченко
Про уроки "Кармагедону" для Києва

Як провести ремонт доріг у місті, мінімально ускладнивши життя водіям та городянам - чому вчить заокеанський досвід?

Евгений Дыхне
Аэропортовые маршалы, или как паркуют самолеты

Парковка автомобиля в городе. С этим любой водитель может справиться сам или при помощи одного парковщика. Парковка самолета требует гораздо больших ресурсов – не только людей, но и техники.

Александр Кифак
Долгожданная приватизация портов: чего стоит ожидать и на что рассчитывать инвесторам?

Основные положения законопроекта о приватизации в сравнении с нынешним приватизационным законодательством и применительно к перспективе приватизации объектов портовой инфраструктуры.

Павло Руденко
Ефективність? – Ні, не чули

УЗ інвестувала гроші у збільшення пропускної спроможності перегону Камиш-Зоря – Волноваха. Гроші освоєно, але більше поїздів не стало.

Александр Ткачук
Чиї інтереси в пріоритеті української залізниці?

Компанія має визначитися для кого працює в першу чергу.

Кирилл Новиков
Ах, Одеса! Або аеропорту – бути!

Реконструкція злітно-посадкової смуги одеського аеропорту надзвичайно важлива, бо є пряма загроза експлуатації літаків.

Vox Ukraine
Тариф спотикання: що не так з портовими зборами в Україні та як їх зробити конкурентними

Ціна послуг в українських портах набагато вища, ніж у конкурентів. Стан портової інфраструктури погіршується й може стати на заваді збільшенню експорту та економічному зростанню. Як реформувати портові тарифи, щоб вирішити проблему.

Богдан Долинце
Ключові виклики стратегії розвитку авіаційної галузі

Зростання пасажиропотоку майже на 40% за січень-липень 2017 року, демонструє відновлення авіаційного ринку України після значного зниження авіаперевезень в попередні кризові роки. Проте в нашій країні і досі користуються авіаційним транспортом 4-6% населення.

Кристиан Волмар
Сможет ли британская железная дорога победить лоукостеров?

В Великобритании лоукостеры пользуются огромной популярностью для поездок, в том числе и внутри страны. Но все чаще пассажиры предпочитают поезда. В чем преимущества железной дороги на Туманном Альбионе в сравнении с авиацией?

Дмитрий Козаченко
Как возродить украинское судостроение?

О судостроительной отрасли Украины сегодня чаще всего вспоминают в связи с ее проблемами. Предприятия работают слабо, заказов не хватает, специалисты не востребованы и ищут применения в других сферах. Между тем, сегодня на повестку дня активно продвигается идея мощного развития национального водного транспорта, в частности, речного. Кто обеспечит его необходимыми плавсредствами?

Андрій Прохорченко
Як визначити ефективність роботи залізниці?

На залізниці існує велика кількість показників, якими визначають ефективність роботи і які часом важко поєднати між собою. Чи існує комплексний критерій, який би дозволяв оцінити, як працює залізнична система?

Микола Засядько
"Ера в.о.": Коли в транспорті закінчиться період безвладдя

Керівники ключових транспортних підприємств України не мають повноцінних очільників, ними вже не один місяць чи рік керують в.о. Така практика влаштовує уряд, але відлякує інвесторів.

Наверх