Думки

Віктор Довгань
Українські порти – плюс 1

На початку року більшість українців дізналися, що наша держава володіє часткою порту у далекому В’єтнамі. Тим часом МІУ тримає питання на контролі, аби порт почав приносити прибутки Україні.

Ярослав Петрухно
Революцию в небе видите? А она есть!

Взгляните на небо! Революцию видите? Нет? А она там есть! Сейчас попытаюсь рассказать, что происходит.

Елена Криворучко
Лекции, дороги, штрафы и реальные сроки – как Украине перестать лидировать по смертности в ДТП

Громкие ДТП привлекают внимание украинцев к вопросу безопасности на дорогах. Но сколько бы их не случалось, Украина все равно остается европейским лидером по смертности в ДТП. Как с этим бороться?

Віктор Довгань
Інфраструктура, кредити, інвестиції: пiдсумки 2017 – плани 2018

Напередодні кожного нового року я маю звичку робити паузу, щоб озирнутися назад і зрозуміти – що зроблено за минулий рік? В даному випадку буду говорити за міжнародний напрям транспортної галузі.

Андрей Подгайный
Законопроект про приватизацію: фокус на порти

9 листопада цього року в першому читанні було прийнято Закон "Про приватизацію державного майна", який повністю змінює існуючу редакцію базового закону у сфері приватизації.

Микола Засядько
Комфорт з ароматом фарби: Про плюси і мінуси човникових електричок

Між Києвом та передмістями почали курсувати човникові електрички. Чим вони зручні для пасажирів, а де потребують покращення?

Олег Нивьевский
Зниження портових зборів – як джерело додаткового економічного росту

Уряд анонсував зниження з 1 січня 2018 року ставок портових зборів до 20%. Це гарний крок на зустріч бізнесу та всій економіці України, проте ні в якому разі не потрібно на цьому зупинятись, адже подальше суттєве зменшення портових зборів зможе підвищити конкурентоспроможність українських портів та надати відчутного імпульсу так потрібному економічному росту в країні.

Александр Ткачук
Коли українські вагони отримають визнання?

У 2017 році премію Swedish Steel Prize 2017 (престижна премія у світовому машинобудуванні) отримала компанія Kiruna Wagon (Швеція) з власною моделлю вагону для перевезення залізної руди. Модель вагону дійсно вражає та відповідає потребам споживачів. Компанія Kiruna Wagon постійно удосконалює свої вагони. Українські вагонобудівники намагаються створювати нові моделі вагонів, модернізувати існуючі моделі, але чи можуть вони виставляти моделі своїх вагонів на здобуття світових премій у машинобудуванні?

Ярина Скороход
Інфраструктурний день: акценти зустрічі

Інфраструктурний день – це започаткований Комітетом з логістики Європейської Бізнес Асоціації семінар за участі бізнесу та представників державних органів. Щороку, наприкінці листопада, ми підводимо підсумки поточного року та говоримо про плани щодо розвитку інфраструктури на наступний рік.

Володимир Омелян
Державна програма підвищення рівня безпеки дорожнього руху на період до 2020 року: що нового?

Як врятувати 3000 людських життів щороку, знизивши кількість загиблих на дорогах на 30%.

Владислав Решетняк
Дотянуть до 36

В УЗ заявляют о возросшей пропускной способности ж/д хода на Мариуполь. А что говорят факты?

Віктор Довгань
Рені – Маріуполь – бетонка – Дунай

У Міністерстві інфраструктури висловлюються за те, щоб з'єднати бетонною дорогою 13 морських портів країни - від Рені до Маріуполя.

Андрей Баль
"Когда в товарищах согласья нет..."

В настоящее время в организованном интернет-пространстве темой номер один является скорость, с которой проводятся преобразования на железной дороге.

Игорь Ковалев
5 аргументов в пользу электромобилей

В сентябре 2017 года, ДТЭК начал пересаживать своих сотрудников на электромобили. Вот уже два месяца первый купленный в Украине Hyundai Ioniq перевозит работников киевского офиса компании.

Наталія Форсюк
Тріщини на дорозі та в системі забезпечення якості робіт

Серед актуальних проблем ремонтного сезону 2016 та 2017 на наших дорогах - повноцінна система забезпечення якості робіт, у тому числі, технічного нагляду з боку Замовника, адже саме такий контроль є запорукою попередження можливих недоліків під час виконання робіт, їх виявлення та усунення підрядником у межах гарантійного терміну.

Микола Засядько
GO Highway чи GO Hellway?

Україну і Польщу поєднає новий транспортний коридор - GO Highway. Але чи варто витрачатися на такий мегапроект – якісного ремонту існуючих шляхів недостатньо?

Богдан Долинце
Чи врятує мальтійський авіаційний офшор літаки "Антонова"

Після візиту президента Мальти до України стало відомо, що з наступного літа почнуть виконуватися регулярні рейси з Мальти до Києва. Це дуже важливий крок для розвитку бізнесу між нашими країнами. Мальта може також стати стратегічним партнером для просування продукції компанії "Антонов".

Віктор Довгань
Як навести мости

Запоріжжя, Миколаїв, Кременчук. На якому етапі зараз перебувають великі проекти будівництва мостів в Україні?

Сергей Ефимов
Электрички возле крупных городов должны быть прибыльными

В чем проблема с пригородными электричками? Как их облагородить и сделать прибыльными?

Елена Криворучко
Как заставить подрядчиков гарантировать качество дорог

Еще раз о контрактах OPRC - в чем их выгода для содержания украинских автодорог.

Наверх