Класифікаційне товариство DNV повідомляє, що надало принципове схвалення (AiP) новому проекту мегаконтейнеровоза на аміачному паливі місткістю 21 700 TEU. Цей ключовий крок, який підтверджує доцільність проекту та гарантує відсутність серйозних технічних перешкод для досягнення класу, відбувається на тлі того, що судноплавна галузь продовжує використовувати аміак як нове альтернативне джерело енергії.

Про це пише ЦТС з посиланням на Мaritime-Еxecutive.

Проект судна був розроблений спільним консорціумом MSC Mediterranean Shipping Company, суднобудівної компанії Zhoushan Changhong International та CIMC ORIC.

MSC має давні стосунки з китайським суднобудівним підприємством, яке побудувало одні з найбільших контейнеровозів компанії, що зараз перебувають у експлуатації.

DNV повідомляє, що контейнеровоз місткістю 21 700 TEU об'єднує головні двигуни останнього покоління, що працюють на аміаку, з двома видами палива, а також збільшені аміачні резервуари типу C.

Конструкція корпусу з новим вертикальним носом, оптимізованою кормою та обводами корпусу, а також покриттями з низьким опором, високоефективними гвинтами та енергозберігаючими гідродинамічними характеристиками спрямована на підвищення паливної ефективності.

Перевірка конструкції була проведена за допомогою моделювання CFD та модельних випробувань.

Конструкцію також було оптимізовано для високого співвідношення навантаження до місткості та ефективного використання трюму.

Крім того, компонування палуби з двома островами та конструкція передньої палуби дозволяють розміщувати додаткові 40-футові контейнери для збільшення вантажомісткості, зберігаючи при цьому сумісність з портом та експлуатацією.

"Ми пройшли шлях від концепції до замовлень і незабаром побачимо перші поставки. AiP демонструє, що конструкція відповідає провідним галузевим стандартам безпеки та проектування, що зміцнює впевненість у аміаку як життєздатному паливі для великих контейнеровозів", - каже Норберт Край, старший віце-президент DNV та регіональний менеджер з морського транспорту у Великому Китаї.