У середземноморському порту Сет (Франція) введено в експлуатацію термінал, оснащений системою Modalohr для горизонтального навантаження автомобільних напівпричепів, пише ЦТС.

Переробна здатність терміналу становить до 40 тис. одиниць на рік, що дозволить з грудня 2025 року збільшити з трьох до п'яти число поїздів, що відправляються через територію Франції в порт Кале.

У Сет напівпричепи доставляються поромами з Туреччини судноплавними лініями DFDS з портів Ялова та Ізмір у кількості до 130 тис. одиниць на рік.

Перевезення між французькими портами виконує оператор VIIA - дочірній підрозділ Національного товариства залізниць Франції (SNCF), надає послуги тяги DB cargo France.

VIIA інвестував в оснащення терміналу новою технологією, що замінила традиційні річстакери, 10,1 млн євро, уряд Франції надав 3 млн євро, порт Сет - 3,7 млн, а регіон Окситанія - 4,7 млн євро.

Оператор розраховує збільшити річний обсяг перевезень напівпричепів залізницею з 15 до 40 тис. одиниць.

У порту Кале прогнозується зростання обсягу переробки напівпричепів з 46 тис. до 100 тис./рік протягом 5 років.

Це дозволить збільшити кількість поїздів з напівпричепами напрямком на термінал Ле-Булу з 9 до 12 на тиждень, терміналу Макон - з трьох до п'яти.

Найбільшими розмірами руху між оснащеними для горизонтального перевантаження напівпричепів терміналами відрізняється маршрут, що зв'язує термінали Бетамбур у Люксембурзі та Ле-Булу на кордоні з Іспанією - 27 пар поїздів на тиждень.

2022-03-04-terminal-poznan-33-ret-1-1024x730