Міністерство океанів та рибальства Республіки Корея 16 вересня 2025 року представило ключові пріоритети своєї нової морської політики в рамках п'ятирічного плану, затверджених Кабінетом міністрів. Стратегія розвитку розроблена державним плановим комітетом у серпні 2025 року та пройшла погодження у бюджетних та інших організаціях, повідомили в уряді країни, пише ЦТС.

Зокрема, із 123 затверджених державних проектів три віднесено до морського та рибогосподарського комплексу. Ці проекти включають розвиток арктичного судноплавства та формування статусу Республіки Корея як міжнародну морську державу (проект № 56), а також модернізацію рибної галузі та прибережної економіки (проект № 71) та забезпечення морського суверенітету, безпеки та екологічної стійкості (проект № 76).

У рамках проекту за номером 56 міністерство завершить до кінця 2025 року свій переїзд до Пусана і створить раду для забезпечення передислокації найбільших судноплавних компаній на нове місце, включаючи найбільшого контейнерного перевізника HMM.

Уряд Південної Кореї планує субсидувати експлуатацію криголамного флоту для комерціалізації Північного морського шляху та висуне заявку на проведення IV Конференції ООН з океану у 2028 році. Серед заходів також передбачається розвиток технологій автономних та криголамних суден, посилення безпеки перевезень енергоресурсів та розширення участі на міжнародному ринку судноремонту.

Проектом № 71 передбачається перехід до управління рибним промислом на основі загальних допустимих квот на улов, списання застарілого флоту та розширення системи страхування галузі аквакультури від стихійних лих.

Планується збільшити асортимент онлайн-продажів морепродуктів з 60 до 146 категорій та створити національну мережу холодильної логістики.

Проект № 76 спрямований на посилення контролю за прибережними водами, зокрема за маломірним промисловим флотом. До 2025 року штат інспекторів з безпеки планується збільшити до 31 співробітника.

Також у планах впровадження наземної навігаційної системи eLoran, розвиток ІІ-технологій для моніторингу та ліквідації надзвичайних ситуацій, формування щороку не менше одного великого морського заповідника та розширення потужностей з переробки морських відходів.