У Кабінеті міністрів працюють над Концепцією розвитку електрозарядної мережі. Цього вимагають потреби внутрішнього ринку та євроінтеграційні норми.

За словами заступника міністра розвитку громад та територій Сергія Деркача, попит на електромобілі в Україні зростає. Як передає ЦТС, із 2021 до 2025 року в країну ввезено майже 200 тисяч електрокарів усіх типів. Але в уряді й досі не мають повної картини щодо кількості зарядних станцій, каже Деркач. Нині у Мінрозвитку працюють і над дослідженням стану мережі.

"Європейський Союз визначив електромобільність як ключовий пріоритет у транспортній політиці, і ми повинні розвивати інфраструктуру на рівні з нашими сусідами", - наголосив заступник міністра.

Люди готові купувати електромобілі, але головний стримуючий фактор - страх, що «ніде зарядити», переконаний він. Доступна й розгалужена мережа зарядок зніме ці бар’єри й дасть обирати сучасний, економний і екологічний транспорт.

Водночас, зауважують в уряді, розбудова зарядної інфраструктури - це робочі місця: виробництво обладнання, монтаж, обслуговування, ІТ-рішення.

Для бізнесу електромобілі означають дешевшу логістику, особливо у містах і приміських перевезеннях. Це стосується і громадського транспорту, де електротяга допомагає зменшити шум і викиди.