Китайський контейнеровоз з червня вже чотири рази заходив до Севастополя у тимчасово окупованому Криму, і росія відправляла товари у контейнерах з цього порту на експорт.

Про це повідомив Lloyd's List, пише ЦТС.

"За нашими даними, китайський контейнеровоз Heng Yang 9 (IMO: 1059979) здійснив чотири заходи з червня, підроблюючи свій сигнал автоматичної ідентифікації", - йдеться у повідомленні.

Контейнеровоз, що належить китайцям та має панамський прапор, маніпулює своїми позиційними даними у системі передачі AIS (застосовує спуфінг), щоб приховати реальний порт, де здійснюється навантаження, зазначає видання.

"Росія відновила відправку контейнерів з Севастополя. Раніше товарообіг обмежувався сільськогосподарськими товарами", - пише Lloyd's List.

Видання припускає, що у контейнерах на експорт пішла, зокрема, продукція з тимчасово окупованого Донбасу, яку до порту доставили залізницею.

"Тим часом Маріуполь і Бердянськ, які потрапили під контроль Кремля у 2022 році, офіційно оголосили відкритими для іноземного судноплавства. Це чітка спроба показати ці порти як частину Російської Федерації. Але з юридичної та етичної точки зору це не так", - говориться у публікації..

"Виходячи з відносної дипломатичної дружби між Москвою та Пекіном, немає нічого, що заважало б китайським операторам здійснювати бронювання в Севастополі, принаймні з точки зору відповідного внутрішнього законодавства", - пише видання. 

 "Але такі дії суперечать резолюції Міжнародної морської організації від 2023 року, яка закликає держави-члени інструктувати судна під їхнім прапором не здійснювати такі здійснювати такі судозаходи. Навіть якщо юрисдикція, в якій ви перебуваєте, дозволяє вам здійснювати ці операції, моральний імператив тут очевидний: тримайте свої судна подалі", - підкреслює  Lloyd's List.