Британський оператор Great Western Railway (GWR, входить до складу компанії FirstGroup) виконав в ніч з 19 на 20 серпня 2025 року рекордний за дальністю рейс акумуляторного поїзда без підзарядки батарей в дорозі - 320 км (200 миль), присвятивши його майбутньому святкуванню 200-річчя першої залізниці у Великій Британії.

Про це пише ЦТС з посиланням на інформацію GWR.

Тим самим побито попереднє досягнення (224 км) контактно-акумуляторного поїзда FLIRT Akku, встановлене в грудні 2021 року і занесене до Книги рекордів Гіннеса.

Під час рекордного рейсу поїзд серії 230, який раніше експлуатувався на метрополітені Лондона і був переобладнаний компанією Vivarail, вирушив з депо в Редінгу, проїхав через станцію Лондон-Паддінгтон в Оксфорд і повернувся назад тим самим маршрутом.

Рух поїзда здійснювався в економному режимі зі швидкістю від 50 до 65 км/год з відключеною системою обігріву салонів. 

За даними GWR, дальність ходу поїзда без підзарядки при русі зі швидкістю 95 км/год становить від 160 до 190 км, в типових сценаріях експлуатації - від 80 до 130 км. 

При цьому використовується оснащена стаціонарним накопичувачем система надшвидкої підзарядки тягових акумуляторів 
через укладені між рейками три короткі контактні шини, напруга на які подається тільки при знаходженні над ними поїзда.