Оператор інфраструктури залізниць Литви LTG Infra (входить до складу LTG Group) уклав три контракти загальною вартістю 235 млн євро на проведення будівельних робіт на окремих ділянках лінії Жеймяй-Каунас майбутньої високошвидкісної магістралі Rail Baltica.

Про це пише ЦТС з посиланням на Railway Gazette.

Контракт вартістю 13,9 млн євро підписаний із спільним підприємством компанії Leonhard Weiss International (Німеччина) та естонського відділення Leonhard Weiss на будівництво 10-кілометрового шляху колії 1435 мм між станціями Швейцарія (Каунаський повіт) та Жеймяй.

Більшість робіт (на 8,8 км) планується виконати до кінця 2025 року, а в повному обсязі їх розраховують завершити на початку 2027 року. Більшість матеріалів (включаючи шпали, щебінь та рейки) вже доставлено до місця робіт.

Ще два контракти укладено на будівництво основи колії та інженерних споруд. Компанія HISK працюватиме на ділянці завдовжки 8,5 км між станціями Палемонас у Каунасі та Швейцарія за контрактом вартістю 97,8 млн євро.

Закінчення цих робіт заплановано на перший квартал 2028 року. По другій ділянці завдовжки 10,4 км контракт вартістю 123,5 млн євро укладено із спільним підприємством у складі компаній Fegda та Tilsta. Завершити проект планується також на початку 2028 року.

Таким чином, з урахуванням уже підписаних контрактів на території Литви, будівельні роботи за проектом Rail Baltica будуть проводитися на ділянках загальною протяжністю 77 км.

До кінця 2025 року планується укласти низку контрактів, що дозволить розпочати роботи ще на 114 км траси ВШМ. Проекти фінансуються із фондів Євросоюзу, а також із держбюджету Литви.

У червні 2025 року Єврокомісія схвалила поетапний план будівництва магістралі Rail Baltica, що передбачає спорудження на першому етапі одноколійної електрифікованої лінії.