Уряд США оголосив про припинення реалізації проекту будівництва високошвидкісної залізниці на магнітній підвісці між Вашингтоном та Балтімором. Екологічну експертизу проекту було скасовано, а гранти на суму 26 мільйонів доларів відкликано, пише ЦТС.
За даними Міністерства транспорту США, фінансування проекту надпровідної магнітної левітації вартістю 20 мільярдів доларів припинено після "майже десятиліття поганого планування, значної протидії громадськості, величезного перевитрати коштів та відсутності будь-яких результатів".
Проект передбачав запуск поїздів маглев зі швидкістю до 311 миль на годину (500 км/год), які мали курсувати в глибоких підземних тунелях або на естакадах. Представники компанії-спонсора поки що не надали коментарів.
Федеральна залізнична адміністрація (FRA) зазначила, що підготовка підсумкового екологічного аналізу неможлива. Нагадаємо, експертиза розпочалася 2016 року і була призупинена ще 2021-го.
У FRA підкреслили, що проект стикається з "непереборними значними наслідками для федеральних агентств, федеральної власності та критично важливої інфраструктури та операцій агентства під час будівництва та експлуатації проекту", торкаючись, зокрема, Міністерства оборони, НАСА та інших установ, що забезпечують національну безпеку.
Минулого місяця Міністерство транспорту США також анулювало федеральні гранти у розмірі 4 мільярди доларів на проект високошвидкісної магістралі в Каліфорнії, реалізація якого серйозно затягнулася, що призвело до судового позову з боку штату.