Кількість вантажних поїздів Китай-Європа, що курсують за фіксованим графіком, перевищила тисячу.

Про це повідомляє сайт Сhinadaily.com.cn, пише ЦТС.

Вантажний потяг з автокомпонентами, світлодіодними моніторами тощо в суботу відправився з Сіаня, міста на північному заході китайської провінції Шеньсі, до Дуйсбурга в Німеччині.

Послуга, вперше запущена в жовтні 2022 року, дозволяє вантажним поїздам Китай-Європа курсувати за заздалегідь узгодженим розкладом, що включає номери поїздів, маршрути, час відправлення і час прибуття у країнах, розташованих вздовж маршруту, говориться у повідомленні.

На сьогоднішній день кількість маршрутів, що працюють за фіксованим розкладом, зросла до 11, на яких курсують 17 поїздів за регулярним щотижневим розкладом. Очікується, що зі збільшенням кількості поїздів, що курсують за фіксованим розкладом, залізничний експрес Китай-Європа буде доставляти вантажі з ще більшою надійністю.

Ця послуга також стала кращим варіантом для перевезення товарів з високою доданою вартістю. За даними China State Railway Group Co, Ltd, середня вартість одного контейнера, що перевозиться цими поїздами, приблизно на 41 % вища, ніж у інших сервісів.

За даними компанії, наразі за допомогою вантажних поїздів Китай-Європа, що курсують за регулярним графіком, було перевезено понад 98000 двадцятифутових еквівалентів вантажу.

Вантажні поїзди Китай-Європа стали наріжним каменем ініціативи “Один пояс, один шлях”, що сприяє розвитку торгівлі та сполучення між Європою і Азією. Зараз 128 китайських міст запустили вантажні поїзди Китай-Європа, що охоплюють 229 міст в 26 європейських країнах і понад 100 міст в 11 азіатських країнах, зазначає Сhinadaily.com.cn.

Останніми роками активно проводилися тестові перевезення південним коридором залізничного сполучення між Китаєм і Європою. Для диверсифікації зарубіжних коридорів уло проведено всебічні переговори із залізничними відомствами країн, розташованих уздовж маршруту, з питань організації перевезень і цін.