На саміті UITP, який проходитиме в Гамбурзі з 15 до 18 червня, португальський виробник CaetanoBus презентує нове сімейство міських електробусів - із батарейним живленням та на водневих паливних елементах.
Лінійка моделей з низькою підлогою включає машини завдовжки від 8,5 до 18 м, у тому числі 12-метрову соло, повідомляє ЦТС із посиланням на Автоцентр. Найбільш містка, зчленована модель також пропонуватиметься у виконанні для ліній швидкісного автобусного сполучення BRT.
Електробуси збудовані на модульній платформі з використанням компонентів та технологій китайської компанії СRRC. Машини BEV оснащені акумуляторами CATL BC5 на основі технології LFP, з високою щільністю енергії та ресурсом до 4000 циклів зарядки. Варіанти ємності: 266 кВт.год. для моделі 8,5 м; 465 кВт.год для 12 м та 700 кВт.год для 18-метрової.
Машини на водні мають силову установку Toyota Fuell Cell Stack Generation 2.5 потужністю 70 кВт, а також батареї CATL ємністю 130 кВт/год або 170 кВт/год. - для моделей завдовжки 12 та 18 м відповідно.
Удосконалена інверторна система CRRC поєднує шість функцій. Це управління тяговим електромотором та генератором, масляним насосом DC/AC та компресором, перетворювачем DC/AC та високовольтним розподільником з моніторингом ізоляції. Все це знаходиться в одному блоці, що знижує загальну вагу на 70%, підвищує надійність та безпеку роботи.
Крім того, на електробусах CaetanoBus застосовано запатентовану високовольтну технологію IGBT CRRC та пряме рідинне охолодження, що забезпечує лідируюче положення в галузі за щільністю потужності, термінами служби та температурними характеристиками.