Німецька компанія MAN Energy Solutions (MAN ES) працює над створенням, як стверджується, найпотужнішого у світі двотактного двигуна на метанолі. MAN ES планує представити його на ринку у червні 2025 року.

Про це пише ЦТС з посиланням на інформацію MAN Energy Solutions.

В даний час двигун типу MAN B&W 12G95ME-C10.5-LGIM потужністю 82,44 МВт при 80 оборотах за хвилину будується китайським ліцензіатом CSSC-MES Diesel (CMD). Це перший із 12 двигунів, якими планується оснастити серію з 12 контейнеровозів місткістю по 24 тис. TEU.

7 суден будуються на верфі Nantong COSCO KHI Ship Engineering (NACKS) для судноплавної компанії Orient Overseas Container Line (OOCL). Робота над 5 контейнеровозами йде на верфі Dalian COSCO KHI Ship Engineering (DACKS) на замовлення COSCO Shipping Lines.

Кожен двигун буде оснащений двопотоковою системою рециркуляції відпрацьованих газів.

Уточнюється, що компанія MAN ES розробила варіант двопаливного двигуна ME-LGIM для роботи на метанолі та дизельному паливі на основі серії ME (в експлуатації знаходиться близько 8,5 тис. одиниць).