Найбільший японський судновласник MOL спільно з компаніями Furukawa Electric та Tsuneishi Shipbuilding провели спільні випробування системи InfraLaser, вилучивши за допомогою лазера із зовнішнього корпусу судна іржу.

Як пише ЦТС, про це повідомляє Mitsui O.S.K. Lines.

Уточнються, що Furukawa Electric у співпраці з MOL та MOL Drybulk розробляють систему видалення іржі та різних покриттів із суден із 2021 року, використовуючи технологію, засновану на промислових лазерах.

"Під час ремонту судна іржа та старі покриття видаляються для огляду корпусу та перефарбування. Однак поточний метод піскоструминної обробки, при якому іржа і покриття видаляються шляхом обробки абразивними матеріалами, вимагає зусиль відновлення поверхні. Замінивши його методом лазерної струминної обробки, який створює мінімальну кількість відходів, пилу та шуму, ми очікуємо зниження впливу на навколишнє середовище та покращення охорони праці", - йдеться у повідомленні.

Випробування системи на реальному судні, яке експлуатується MOL, відбулися наприкінці 2024 року, проте результати експерименту були представлені лише зараз.

Учасники проекту оцінили використання лазера як успішне та заявили про плани популяризувати лазерну струминну обробку в судноремонті.

На думку представників MOL, це дозволить скоротити витрати на робочу силу.