Qemetica Cargo ввела локомотив 20D у свій парк відповідно до п’ятирічної угоди з Tabor Dębica. Така необхідність виникла в зв’язку зі збільшенням експлуатаційних потреб. Локомотив мають намір використовувати, зокрема, для транспортування соди та вапняку для Qemetica Silicates, передає ЦТС із посиланням на RAIL MARKET.

20D проходив випробування з Qemetica Cargo (на той час - Ciech Cargo) у 2023 році. Ці випробування включали транспортування вапняку на маршрутах зі складними нахилами за різними умовами тоннажу. Такими, наприклад, як нахил 13‰ на лінії Wapienno-Inowrocław.

Qemetica Cargo працює як частина міжнародної хімічної групи Qemetica. Компанія налічує майже 280 осіб, керує парком із 22 локомотивів і обслуговує майже 1500 вантажних вагонів. Компанія надає такі послуги, як вантажні перевезення, лізинг вагонів, залізничні смуги та обслуговування локомотивів і вагонів по всій Польщі.

Тепловоз 20Д є модернізованою версією моделі ТЕМ2. Оснащений дизельним двигуном 3512E CAT, він відповідає стандартам викидів Stage V і має вихідну потужність 1,6 МВт, розвиваючи максимальну швидкість 100 км/год.

Інші польські виробники рухомого складу також пропонують модернізацію локомотивів ТЕМ2. PESA пропонує локомотив 19D, а Newag модернізує його до версії 15D, яка була найуспішнішою на сьогодні.

Раніше повідомлялося про те, що на Північний ГЗК компанії "Метінвест" після капітального ремонту повернувся оновлений двосекційний магістральний тепловоз 2ТЭ10М. Локомотив вже приступив до роботи - він зайнятий на перевезенні гірничої маси в Першотравневому кар’єрі.